Heeft u een tip?
Wij zijn erg blij met uw tips!
Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk verbeteren. Geef uw tip mondeling door aan uw huisarts of aan de assistente. Of stuurt u een mail aan huisartsverweij@hcdo.nl.
Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.
In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter gebeuren dat u een klacht hebt. Uw klacht kan gaan over de huisarts, waarnemend huisarts, praktijkondersteuner of doktersassistent. Een klacht kan te maken hebben met uw behandeling, bejegening of bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid. Bespreek uw klacht eerst met uw huisarts. Er wordt dan samen met u naar een oplossing gezocht.
De manieren waarop u dit kunt doen zijn als volgt:
-Spreek de huisarts om wie het gaat rechtstreeks aan tijdens een speciaal hiervoor ingepland consult
-Spreek een andere huisarts aan dan om wie het gaat via een speciaal daarvoor ingepland consult
-Stuur een mail naar ons algemene e-mailadres huisartsverweij@hcdo.nl
Komt u er met ons niet uit dan kan er een klacht ingediend worden bij de SKGE
Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van SKGE. Hij of zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier van SKGE in te vullen. Dit formulier is te vinden via deze link https://formulieren.skge.nl/klacht-indienen
Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.